divendres, 4 de maig de 2018

Comunicat APTUME 05-05-2018

Des de l’associació APTUME (Associació pel lloguer turístic de Menorca) volem informar dels acords arribats amb l’associació Habtur Balears en la reunió mantinguda el passat 01-05-2018. Enllaç al document:

Les següents passes d’APTUME seran la presentació de les al·legacions a l’aprovació inicial de la zonificació que s’estan preparant. Un cop es rebi resposta del CIMe a les mateixes i s’hagi fet l’aprovació definitiva es traslladarà el cas al Defensor del Poble per tal que faci una primera valoració de la idoneïtat i proporcionalitat de la zonificació que finalment s’aprovi.

Després s’avaluarà la possibilitat de presentar el recurs contenciós administratiu si els serveis jurídics ho aconsellen, amb la possibilitat de que es faci conjuntament amb Habtur Balears si ho creuen oportú.

A partir d’aquí es valorarà la possibilitat de que les dues associacions (Aptume i Habtur Balears) s’uneixin per tal de fer front comú en la defensa de l’activitat del lloguer turístic segons l’acordat en la reunió del passat 1 de maig de 2018.

Des d’APTUME es fa una crida a tots els propietaris i ciutadans de Menorca per fer front comú envers el lloguer turístic d’habitatges, per tal que aquesta activitat es reguli de forma que la normativa no es basi en prohibicions.

Per estar informat i formar part d’APTUME com a membre o soci, visita la web www.lloguerturisticmenorca.com i escriu al formulari de contacte o al correu lloguerturistic@gmail.com. Ja hem creat un grup de Whatsapp amb totes aquelles persones que esteu interessades en fer-vos socis per tal de tenir comunicació directe.