dilluns, 14 de maig de 2018

Comunicat APTUME 14-05-2018

Des de l’associació APTUME (Associació pel lloguer turístic de Menorca) volem informar del següent:

- S’han tramès avui capvespre i de forma telemàtica les al·legacions a la zonificació aprovada inicialment pel Consell Insular de Menorca. Es poden consultar íntegrament en aquest enllaç:

- Es convoca una reunió-assemblea per aquest dijous 17 de maig a les 20:00h a la Sala d’Actes del Cercle Artístic de la plaça d’es Born de Ciutadella. Hi estan cridats els membres i socis d’APTUME i també hi pot assistir públic en general. Es donarà a conèixer de primera mà el que s’ha fet des de l’associació fins ara i es debatrà la línia a seguir un cop el Consell Insular faci l’aprovació definitiva de la zonificació.

Des d’APTUME es fa una crida a tots els propietaris i ciutadans de Menorca per fer front comú envers el lloguer turístic d’habitatges, per tal que aquesta activitat es reguli de forma que la normativa no es basi en prohibicions.

APTUME, en coordinació amb Habtur Balears han començat a col·laborar per tal que es replantegi tota la zonificació aprovada inicialment pel Consell Insular.

Per estar informat i formar part d’APTUME com a membre o soci, visita la web www.lloguerturisticmenorca.com i escriu al formulari de contacte o al correu lloguerturistic@gmail.com